Jeśli po przeczytaniu wszystkich informacji o naszym sklepie, nie wiesz jeszcze wszystkiego lub zastanawiasz się nad złożeniem zamówienia, ale nie otrzymałaś odpowiedzi na nurtujące Cie pytanie - koniecznie zapoznaj się z informacjami poniżej, zapewne odpowiedzi pozwolą rozwiać wszelkie Twoje wątpliwości.

1. Czy produkty w Waszym sklepie są szyte w Polsce, czy ściągacie je z zagranicy ?

Wszystkie nasze towary są najbardziej wyselekcjonowanymi propozycjami produktów w 100% szyte w Polsce, przez polskich producentów, dzięki czemu masz pewność użycia najwyższej jakości materiałów oraz najpiękniejsze kreacje na każdą okazję.

2. Kupiłam u Was towar, niestety nie spełnia moich oczekiwań, jak mogę zwrócić towar?

Kochana, zawsze kupując produkty online masz aż 30 dni kalendarzowe na zwrot towaru bez podania przyczyny. Jeśli jednak wybrany towar chcesz oddać, bo wybrałaś zły rozmiar - proponujemy Ci wymianę (na temat wymian możesz poczytać tutaj), jeśli jednak po prostu towar Ci się z jakiegoś powodu nie podoba możesz go zwrócić - procedura zwrotu zamieszczona tutaj

3. Chciałabym zamówić produkt, jak długo trwa wysyłka w Waszym sklepie?

Kochana, dla Twojego komfortu, przy każdym produkcie zamieściliśmy informacje, jak szybko dany towar może być wysłany. 99% produktów wysyłamy tego samego, lub następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia. Mamy w ofercie także produkty z wysyłką 7 dni ( oznacza to, że produkty są aktualnie doszywane na szwalniach). Jeśli nadal nie wiesz w ile dni wyślemy Ci towar napisz do nas na czacie lub wiadomość, na pewno na nią odpowiemy.

4. Spodobał mi się produkt, ale chciałabym go zamówić z wysyłka za granicę, czy wysyłacie towary tylko do Polski, czy paczki zagraniczne także ?

Wszystkie produkty w naszym sklepie wysyłamy na cała UE. Aby dowiedzieć, się jaki będzie koszt dostawy do twojego kraju zerknij tutaj. Jeśli na liście nie ma Twojego kraju napisz do nas - sprawdzimy najlepsza cenę na wysyłkę do Ciebie.

5. Zamówiłam towar, widziałam, że ogłaszacie się, że macie DARMOWE ZWROTY - jak mogę z niego skorzystać ?

Kochana oczywiście, w naszym sklepie możesz skorzystać z promocji DARMOWY ZWROT TOWARU. Aby z niego skorzystać, musisz zamówić towar za minimum 199 PLN. Zwroty te są wykonywane za pośrednictwem paczkomatów Inpost. Więcej na ten temat wraz z instrukcją znajdziesz tutaj.

6. Znalazłam swoja wymarzona sukienkę, ale nie widzę mojego rozmiaru, co mam zrobić, aby móc ja zamówić?

Kochana, cieszymy się, że udało Ci się odnaleźć swoja wymarzona sukienkę właśnie u nas. Jeśli przy produkcie nie ma Twojego rozmiaru, napisz do nas na czacie, a my sprawdzimy, czy dany model jest jeszcze doszywany w całej rozmiarówce, lub czy po prostu nie zalega nam gdzieś na magazynie. Możemy także specjalnie dla Ciebie zapytać producenta, czy jest szansa na ponowne doszycie towaru - dlatego Jeśli czegoś nie ma pisz do nas a zrobimy wszystko co w naszej mocy, by towar pojawił się w sprzedaży dla Ciebie.

7. Czy cena produktu to cena z dostawą, czy muszę płacić u Was za dostawę towaru ?

Wychodząc na przeciw Twoim wymaganiom i oczekiwaniom, dostawa w naszym sklepie jest darmowa od 199 PLN , jeśli płacisz z góry. Jeśli chcesz zamówić za pobraniem koszt dostawy w naszym sklepie to 19,00 PLN. Więcej na temat cennika dostaw dowiesz się tutaj

8. Chcę zamówić towar, czy muszę zakładać u Was konto ?

Kochana, nie ma takiej potrzeby, możesz zamówić produkty w naszym sklepie bez konta jako gość, jeśli natomiast zależy Ci na śledzeniu statusów zamówień, otrzymywaniu najlepszych ofert i dostępu do numeru paczki, konto na pewno Ci się przyda. Możesz zrobić je jednym kliknięciem lub poprosić nas o przeistoczenie konta gościa w konto klienta VIP.

9. Podoba mi się jeden produkt, ale niestety jest dla mnie za drogi, czy mogę zamówić towar i zapłacić za niego później? 

Kochana, wychodząc na przeciw Twoim wymaganiom i znając z autopsji sytuację, gdzie wybierając się, np na wesele mamy dużo wydatków wdrożyliśmy na naszym sklepie aż 3 rozwiązania pomagające Ci z zamówieniu towaru teraz a zapłacenie za niego później. Możesz skorzystać u nas z takich rozwiązań jak:

a) Kup teraz i zapłać za 21 dni z Imoje twisto - o tym poczytasz tutaj:

b) Kupuje dzisiaj płacę za 30 dnia z przelewy24 płacę z PayPo - o tym poczytasz tutaj

Są to także idealne rozwiązania dla Ciebie, jeśli nie wiesz, który rozmiar będzie dla Ciebie najlepszy i chciałabyś zamówić więcej niż jeden produkt, aby za niego nie płacić z góry i ,,zamrażać" pieniędzy.

10. Zrobiłam zamówienie, ale nie wiem jaki jest jego aktualny status.

Kochana, w naszym sklepie o każdej zmianie statusu jesteś informowana mailowo. jeśli składasz na naszym sklepie zamówienie należy poprawnie podać adres e-mail, aby otrzymywać informacje o zamówieniach. jak tylko paczka zostanie do Ciebie wysłana dostajesz od nas maila z numerem paczki oraz statusem WYSŁANE. Jeśli maile do Ciebie nie doszły, koniecznie się z nami skontaktuj sprawdzimy czy nie wdała się literówka w Twoim mailu i spróbujemy to naprawić :).

11. Chcę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem na poczcie lub w banku. Na jakie dane wysłać pieniądze?

Kochana, aby zapłacić za zamówienie należy zrobić przelew na poniższe dane bankowe:

Dane do przelewów do płatność w Polsce:

Nazwa: Sklep Bonays.pl

Numer konta ING BANK ŚLĄSKI S.A.: 93 1050 1285 1000 0097 3439 9059

Tytuł przelewu to numer Twojego zamówienia oraz Twoje imię i nazwisko.

Dane do przelewów dla kont zagranicznych:

Nazwa: Sklep Bonays.pl

Numer IBAN: PL 93 1050 1285 1000 0097 3439 9059

Kod BIC SWIFT: INGBPLPW

Tytuł przelewu to numer Twojego zamówienia oraz Twoje imię i nazwisko.

Jeśli nadal masz jakieś pytania, koniecznie pisz do nas na czacie, na którym czeka dla Ciebie niespodzianka na pierwsze Twoje zamówienie. Otrzymasz tam aż 10% rabatu na zamówienie, który łączy się z aktualnymi promocjami na naszym sklepie :*.

close Twój Koszyk
close Twój Koszyk

Nowe Konto

Posiadasz już konto?
Zaloguj się lub zresetuj hasło