Jeśli po przeczytaniu wszystkich informacji o naszym sklepie, nie wiesz jeszcze wszystkiego lub zastanawiasz się nad złożeniem zamówienia, ale nie otrzymałaś odpowiedzi na nurtujące Cie pytanie - koniecznie zapoznaj się z informacjami poniżej, zapewne odpowiedzi pozwolą rozwiać wszelkie Twoje wątpliwości.

1. Czy produkty w Waszym sklepie są szyte w Polsce, czy ściągacie je z zagranicy ?

Wszystkie nasze towary są najbardziej wyselekcjonowanymi propozycjami produktów w 100% szyte w Polsce, przez polskich producentów, dzięki czemu masz pewność użycia najwyższej jakości materiałów oraz najpiękniejsze kreacje na każdą okazję.

2. Kupiłam u Was towar, niestety nie spełnia moich oczekiwań, jak mogę zwrócić towar?

Kochana, jeśli jesteś klientem indywidualnym tzw konsumentem zawsze kupując produkty online masz aż 14 dni kalendarzowe na zwrot towaru bez podania przyczyny.  Przepis ten stosuje się także od dnia 01.01.2021 i wszystkich umów zawartych od tego dnia również dla klienta będącego osoba fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, ze nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalnością gospodarcza, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG)

Jeśli jednak wybrany towar chcesz oddać, bo wybrałaś zły rozmiar - proponujemy Ci wymianę (na temat wymian możesz poczytać tutaj), jeśli jednak po prostu towar Ci się z jakiegoś powodu nie podoba możesz go zwrócić - procedura zwrotu zamieszczona tutaj

adres do zwrotu produktu:

BONAYS.PL - ZWROTY
ORLĄT LWOWSKICH 7A/14
41-902 Bytom
tel: 572282226

Formularz zwrotu, który musisz dołączyć do paczki pobierzesz tutaj

3. Chciałabym zamówić produkt, jak długo trwa wysyłka w Waszym sklepie?

Kochana, dla Twojego komfortu, przy każdym produkcie zamieściliśmy informacje, jak szybko dany towar może być wysłany. 99% produktów wysyłamy tego samego, lub następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia. Mamy w ofercie także produkty z wysyłką 7 dni ( oznacza to, że produkty są aktualnie doszywane na szwalniach). Jeśli nadal nie wiesz w ile dni wyślemy Ci towar napisz do nas na czacie lub wiadomość, na pewno na nią odpowiemy.

4. Spodobał mi się produkt, ale chciałabym go zamówić z wysyłka za granicę, czy wysyłacie towary tylko do Polski, czy paczki zagraniczne także ?

Wszystkie produkty w naszym sklepie wysyłamy na cała UE. Aby dowiedzieć, się jaki będzie koszt dostawy do twojego kraju zerknij tutaj. Jeśli na liście nie ma Twojego kraju napisz do nas - sprawdzimy najlepsza cenę na wysyłkę do Ciebie.

5. Zamówiłam towar, widziałam, że ogłaszacie się, że macie DARMOWE ZWROTY - jak mogę z niego skorzystać ?

Kochana oczywiście, w naszym sklepie możesz skorzystać z promocji DARMOWY ZWROT TOWARU. Aby z niego skorzystać, musisz zamówić towar za minimum 199 PLN. Zwroty te są wykonywane za pośrednictwem paczkomatów Inpost. Więcej na ten temat wraz z instrukcją znajdziesz tutaj.

6. Znalazłam swoją wymarzoną sukienkę, ale nie widzę mojego rozmiaru, co mam zrobić, aby móc ją zamówić?

Kochana, cieszymy się, że udało Ci się odnaleźć swoja wymarzona sukienkę właśnie u nas. Jeśli przy produkcie nie ma Twojego rozmiaru, napisz do nas na czacie, a my sprawdzimy, czy dany model jest jeszcze doszywany w całej rozmiarówce, lub czy po prostu nie zalega nam gdzieś na magazynie. Możemy także specjalnie dla Ciebie zapytać producenta, czy jest szansa na ponowne doszycie towaru - dlatego Jeśli czegoś nie ma pisz do nas a zrobimy wszystko co w naszej mocy, by towar pojawił się w sprzedaży dla Ciebie.

7. Czy cena produktu to cena z dostawą, czy muszę płacić u Was za dostawę towaru ?

Wychodząc na przeciw Twoim wymaganiom i oczekiwaniom, dostawa w naszym sklepie jest darmowa od 199 PLN , jeśli płacisz z góry. Dostawa do paczkomatu Inpost poniżej 199 PLN kosztuje u nas tylko 11 PLN a kurierem 14,99 PLN. Więcej na temat cennika dostaw dowiesz się tutaj

8. Chcę zamówić towar, czy muszę zakładać u Was konto ?

Kochana, nie ma takiej potrzeby, możesz zamówić produkty w naszym sklepie bez konta jako gość, jeśli natomiast zależy Ci na śledzeniu statusów zamówień, otrzymywaniu najlepszych ofert i dostępu do numeru paczki, konto na pewno Ci się przyda. Możesz zrobić je jednym kliknięciem lub poprosić nas o przeistoczenie konta gościa w konto klienta VIP.

9. Podoba mi się jeden produkt, ale niestety jest dla mnie za drogi, czy mogę zamówić towar i zapłacić za niego później? 

Kochana, wychodząc na przeciw Twoim wymaganiom i znając z autopsji sytuację, gdzie wybierając się, np na wesele mamy dużo wydatków wdrożyliśmy na naszym sklepie aż 3 rozwiązania pomagające Ci z zamówieniu towaru teraz a zapłacenie za niego później. Możesz skorzystać u nas z takich rozwiązań jak:

a) Kup teraz i zapłać za 21 dni z Imoje twisto - o tym poczytasz tutaj:

b) Kupuje dzisiaj płacę za 30 dnia z przelewy24 płacę z PayPo - o tym poczytasz tutaj

Są to także idealne rozwiązania dla Ciebie, jeśli nie wiesz, który rozmiar będzie dla Ciebie najlepszy i chciałabyś zamówić więcej niż jeden produkt, aby za niego nie płacić z góry i ,,zamrażać" pieniędzy.

10. Zrobiłam zamówienie, ale nie wiem jaki jest jego aktualny status.

Kochana, w naszym sklepie o każdej zmianie statusu jesteś informowana mailowo. jeśli składasz na naszym sklepie zamówienie należy poprawnie podać adres e-mail, aby otrzymywać informacje o zamówieniach. jak tylko paczka zostanie do Ciebie wysłana dostajesz od nas maila z numerem paczki oraz statusem WYSŁANE. Jeśli maile do Ciebie nie doszły, koniecznie się z nami skontaktuj sprawdzimy czy nie wdała się literówka w Twoim mailu i spróbujemy to naprawić :).

11. Chcę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem na poczcie lub w banku. Na jakie dane wysłać pieniądze?

Kochana, aby zapłacić za zamówienie należy zrobić przelew na poniższe dane bankowe:

Dane do przelewów do płatność w Polsce:

Nazwa: Sklep Bonays.pl
Numer konta MBANK.: 58 1140 2004 0000 3702 8209 8353
Tytuł przelewu to numer Twojego zamówienia oraz Twoje imię i nazwisko.


Dane do przelewów dla kont zagranicznych:

Nazwa: Sklep Bonays.pl
Numer IBAN: PL 58 1140 2004 0000 3702 8209 8353
Kod BIC SWIFT: BREXPLPWMBK
Tytuł przelewu to numer Twojego zamówienia oraz Twoje imię i nazwisko.

12. Co się stanie, jeśli opłaciłam zamówienie, ale nie udało mi się odebrać paczki ?

Jeśli zamówienie zostało opłacone z góry paczka wysyłana jest na wskazany adres w zamówieniu. W mailu wysyłany jest numer paczki oraz informacja jakim przewoźnikiem jest wysyłany dany produkt, od przewoźnika wysyłany jest SMS lub maile z numerem telefonu do kuriera lub informacją, że paczka będzie w doręczeniu.

Jeśli mimo wszystko paczka nie została doręczona i do nas wróci, kontaktujemy się z klientem, czy nadal produkt jest potrzebny, jeśli tak - wysyłamy go ponownie na wskazany adres. Jeśli produkt nie jest już potrzebny po potrąceniu kosztów dostawy (26 PLN - jest to koszt wysyłki w pierwszą i drugą stronę, która musieliśmy pokryć wysyłają do Ciebie towar) zwracamy na konto klienta wpłatę pomniejszona o cenę dostawy.

POBRANIOWE PACZKI - Nieodebranie przesyłki

jeśli natomiast paczka była za pobraniem i nie została odebrana wysyłane są z naszego sklepu emalie z informacją o pokryciu wysyłki w obie strony przez klienta, który nie odebrał paczki pobraniowej. Jeśli płatność nie zostaje wykonana sprawa zostaje skierowana do odpowiednich służb, w celu wyegzekwowania kosztów jakie poniósł sklep wykonując zawartą umowę kupna-sprzedaży przez drogę elektroniczną. jeśli klient ponownie życzy sobie wysyłki za pobraniem, koszty dostawy muszą być pokryte przed wysyłką - zawsze w takiej sytuacji kontaktujemy się z klientem.

13. Złożyłam zamówienie, ale nie udało mi się go opłacić- jak mogę to zrobić?

Jeśli wybrałaś płatność przelewem tradycyjnym na Twój adres mailem została wysłana wiadomość z numerem konta do zapłaty za zamówienie. na wpłatę tą metodą płatności czekamy 2 dni robocze, po tym terminie zamówienie przez nasz system jest anulowane.

Jeśli wybrałaś płatność za pobraniem - zapłacisz za to zamówienie kurierowi przy odbiorze kartą lub odliczona gotówką, kiedy kurier przyjdzie do Ciebie z paczuchą z naszego sklepu.

Jeśli wybrałaś płatność PayU, Przelewy24 lub imoje (blik) - Jeśli wybrałaś jedną z naszych szybkich metod płatności dostępnych podczas składania zamówienia i z jakiś powodów nie udało Ci się dokonać zapłaty za zamówienie koniecznie się z nami skontaktuj, ponieważ musimy ponownie wygenerować dla Ciebie link do zapłaty za twoje zamówienie marzeń. jeśli się z nami nie skontaktujesz system anuluje zamówienie.

14. Co oznaczają poszczególne statusy zamówienia na naszym sklepie:

Płatność została przyjęta - oznacza to, że poprawnie zapłaciłaś za zamówienie i oczekuje ono na sprawdzenie, czy wszystkie dane w zamówieniu są uzupełnione, by mogło otrzymać kolejny status jakim jest

Wysłanie zamówienia na magazyn - oznacza to, że Twoje zamówienie zostało zweryfikowane, posiada uzupełnione wszystkie dane i zostało wysłane na magazyn w celu realizacji zamówienia. jeśli zamówiłaś towar z wysyłka na zamówienie lub z wysyłką dłuższa niż 24-48h oznacza to, że zamówienie zostało wysłane do odszycia specjalnie dla Ciebie na szwalnie lub do producenta.

Przygotowanie w toku - oznacza to, że Twoje zamówienie zostało przyjęte na magazynie i jest w trakcie przygotowywania. Przy wysyłce w 24-48h oznacza to, że paczka jest w trakcie pakowania a produkt w trakcie weryfikacji, czy nie posiada żadnych wad ukrytych. Przy zamówieniu na produkty z wysyłką od 3 dni wzwyż oznacza to, że na szwalni lub u producenta zaczęto już prace nad odszyciem dla Ciebie produktu.

Przygotowanie produktu do wysyłki - oznacza to, że Twoje zamówienie zostało spakowane i przygotowane o wysyłki. Zazwyczaj status ten pojawia się wtedy, gdy Twoje zamówienie zostało ukończone a paczka z produktem twoich marzeń czeka na odbiór przez kuriera.

Wysłane - oznacza to, że Twoje zamówienie zostało wysłane. paczka wyruszyła już z naszego magazynu - została odebrana przez kuriera z naszego sklepu i jest w trakcie podróży do Twoich rąk. Przy tym statusie zamówienia wysyłane są emalie na twój adres z numerem paczki oraz informacja o możliwości jej śledzenia. Jeśli paczka jedzie do Ciebie przewoźnikiem Inpost śledzić paczkę możesz w swojej aplikacji.

Doręczone - oznacza to, że Twoje zamówienie jest już w Twoich rekach a droga zamówienia została zakończona. od tego dnia masz 14 dni kalendarzowe na ewentualny zwrot produktu lub wymiany.

Zakończone - oznacza to, że Twoje zamówienie w naszym sklepie spełniającym modowe marzenia zostało zakończone. termin na zwrot produktu minął, a Ty jesteś zadowolona z zamówionego produktu :).

Jeśli nadal masz jakieś pytania, koniecznie pisz do nas na czacie, na którym czeka dla Ciebie niespodzianka na pierwsze Twoje zamówienie. Otrzymasz tam aż 10% rabatu na zamówienie, który łączy się z aktualnymi promocjami na naszym sklepie :*.

Nowe Konto

Posiadasz już konto?
Zaloguj się lub zresetuj hasło