Dla Twojej wygody możemy zaproponować Ci 2 metody wymiany towaru.

I SZYBKA PROCEDURA WYMIANY 

Zależy Ci na czasie, ale wybrałaś zły rozmiar produktu i chcesz go wymienić ? Poniżej szybka procedura wymian w naszym sklepie: 

1. Należy dokonać nowego zamówienia na rozmiar i model, który Cię interesuje. 

2. Opłacasz zamówienie lub zamawiasz za pobraniem (tak jak standardowe zamówienie)

3. Międzyczasie produkt na wymianę odsyłasz do sklepu na adres (produkt, który aktualnie jest u Ciebie w złym kolorze lub rozmiarze): 

BONAYS.PL - WYMIANA
ORLĄT LWOWSKICH 7A/14
41-902 Bytom
tel: 572282226
email [email protected]

FORMULARZ ZWROTU/WYMIANY DO POBRANIA

3. Produkt musi być nie używany, ze wszystkimi metkami wewnętrznymi i zewnętrznymi - przyczepionymi do produktu. i opakowaniu producenta (przezroczysta folia - jeśli była) 

4. Do produktu dołączamy formularz zwrotu (pobierzesz go poniżej) - na formularzu w uwagach wpisujemy że jest to wymiana na inny rozmiar lub fason ( abyśmy przy otrzymaniu zwrotu wiedzieli, że zrobiłaś nowe zamówienie, a zwrot odbył się maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych 

5.Sklep po otrzymaniu produktu na wymianę - niezwłocznie do 2 dni zwraca wpłaconą kwotę za produkt na wskazane przez klienta konto bankowe. 

II STANDARDOWA PROCEDURA WYMIANY (BEZGOTÓWKOWA) 

Masz sporo czasu na wymianę produktu, lub nie spieszy Ci się z nowym rozmiarem, to standardowa wymiana będzie idealnym rozwiązaniem dla Ciebie 

1. Wysyłasz do nas kochana produkt wraz z odstąpieniem od umowy, w uwagach na formularzu wpisujesz informację, że jest to wymiana produktu na inny rozmiar lub kolor, wysyłka na adres: 

BONAYS.PL - WYMIANA
ORLĄT LWOWSKICH 7A/14
41-902 Bytom
tel: 572282226
email [email protected]

FORMULARZ ZWROTU/WYMIANY DO POBRANIA

2. Sklep oczekuje na otrzymanie paczki. Jeśli nas poinformujesz o fakcie odesłania towaru usprawni to wymianę, gdyż zostanie odłożony dla Państwa konkretny kolor lub rozmiar produktu. 

3. Sklep odebraniu przesyłki, weryfikuje stan zwróconego towaru, jeśli nie ma do niego żadnych uwagach zwrot zostanie przyjęty 

4. Po weryfikacji zwrot zostaje odesłany na koszt sklepu produkt na wymianę, pod adres z zamówienia (chyba, że poprosiłaś sklep o wysyłkę na inny adres, wtedy produkt zostaje wysłany na wskazany przez Ciebie adres)

Jeśli masz jakieś pytania pisz do nas na czacie lub dzwoń chętnie pomożemy i doradzimy :** 

Nowe Konto

Posiadasz już konto?
Zaloguj się lub zresetuj hasło